-

Jag minns precis hur det började.
Jag var deppig och trött, hade inte sovit en blund eller orkat sminka mig. Vi pratade i matsalen, och forsatte prata efter att vi ätit färdigt. Jag följde med in till centrum och vi gick i musikaffären och kollade lite. Du ville ha strängar som inte fanns inne, och som inte ens gick att beställa.
Vi fikade, på det där caféet som hade så goda bakverk. Du bjöd, och jag hade beslutsångest, och lät till slut dig välja åt mig. Caféet hade världens kortaste spellista. Den bestod av tre låtar, varav två var riktigt irriterande. Trots det satt vi kvar i flera timmar och pratade...

Jag vill inte glömma, men jag vill gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0