I only dream of you, and you never knew

Jag är singel, och tycker om det, fast ändå inte, precis som de flesta andra singlar.
Det är oändligt trevligt att kunna se ut hur man vill, göra vad man vill, med vem man vill, när man vill, planera vad man vill, bo vart man vill ..
Ändå, och trots att jag ofta känner mig som en rätt så känslokall person, så finns det en som jag saknar. Vilket är totalt jävla kontraproduktivt, och antagligen en sällsynt dålig grund till nya förhållanden. Ändå kan jag inte låta bli att, lite lojt sådär, tycka att det skulle vara nice med en ny kärlek. Kanske är det precis vad jag skulle behöva för att komma över tidigare nämnd person? Eller så skulle jag vara hemsk att ha att göra med. Jag vet att jag har potentialen för att vara både en underbar och en fullkomligt djävulsk flickvän, och det är min uppriktiga önskan att inte såra någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0